|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Sim
Ble Medlem: 24 Mar 2009 Innlegg: 6
|
Skrevet: Man Jul 13, 2009 3:20 pm Tittel: Gravid Brud |
|
|
Hei!
Vi fikk verden beste nyhet her om dagen. Vi får tvillinger:)
Det er etter mitt kjønn utelukkende gøy, men min kommende kone finner naturlig nok flere utfordringer rundt det enn jeg, og det har jeg all forståelse for.
Vi har planlagt å gifte oss i en tid, og hun har kjøpt kjole som hun håpet å kunne bruke. Men dette ser vanskelig ut da magen vokser en hel del raskere en først antatt, og spørsmålet er nå Hva gjør vi??
Vi (eller retter sagt hun, men jeg føler jeg må engasjere meg her jeg også..) har søkt en del rundt men det er vanskelig å få tak i en hvit kjole som hun kan bruke i den størrelsen. Bryllupet er allerede i slutten av aug...
Jeg prøver å henvende meg her, i håp om noen som har noen tips til hva vi kan finne på. Vi skal ha et lite familiebryllup i kirken, og hun ønsker selvfølgelig å få være hvit brud. Kjolen hun allerede har kjøpt kan ikke sys ut nok, så det spørs om vi ikke må få kjøpt noe annet, som kan være en tilnærming til en bryllupskjole. Om eventuelt noen er rå på å sy..?
En litt desperat hilsen fra vordende far og husbond. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 403 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Man Jul 13, 2009 4:24 pm Tittel: |
|
|
Hei!
Løsninga kan være en brukt kjole fra Finn eller noe sånt, har sett brukte "gravid-brudekjoler" der før. Selg den andre samme sted, så blir ikke tapet så stort.
Eventuelt er en del av innvandrer sy-og stoffsjappene på Grønland i Oslo rå på å sy kjoler til en veldig billig penge, med mengder av stoff å velge i. (men avhenger selvfølgelig av hvor i landet du bor)
Lykke til !  _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|