| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
thomahawk

Ble Medlem: 16 Jun 2011 Innlegg: 18
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 10:13 am Tittel: Forslag til "fødselsgave". |
|
|
Hva gir man mora til barnet ditt i gave etter fødselen? Jeg er vanligvis rå på gaver, men denne gangen er jeg helt tom. _________________ Førstegangsreisende, for øyeblikket satt til dekksgutt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Boma
Ble Medlem: 03 Okt 2010 Innlegg: 19
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 10:17 am Tittel: |
|
|
En allianse ring med tre diamanter kan være en fin gave. 1 diamant for hvert medlem av familien. Når neste unge kommer så slipper du å tenke, da blir det en diamant til på ringen  |
|
| Til Toppen |
|
 |
moffoffo
Ble Medlem: 14 Nov 2010 Innlegg: 5
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 10:59 am Tittel: |
|
|
| Jeg kjøpte en veske. En sånn hnåndveske som disse våre elskede bare må ha når de ser den. Jeg må innrømme at jeg hadde litt flaks. Gikk lenge og tenkte på hva jeg skulle kjøpe. To dager før fødeslen gikk vi og tittet i noen butikker. Denne falt hun pladask for, men valgte å ikke kjøpe den selv. Flaks for meg;-) |
|
| Til Toppen |
|
 |
thomahawk

|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 12:05 pm Tittel: |
|
|
Jeg tenkte Ipad 2, da hun digger gadgets, men det er jo ikke noe som varer. Diamanter, dyrt? Vi er ikke dem som kjøper veldig dyre gaver til hverandre, og hun er ikke av typen som liker gull- og diamanter. Sier hun i allefall. Får stikke innom en gullsmed og høre. Skal jo sikkert også fri en dag, så bør kanskje holde den ringen til en annen anledning. Men likte ideene. Takk! _________________ Førstegangsreisende, for øyeblikket satt til dekksgutt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Boma
Ble Medlem: 03 Okt 2010 Innlegg: 19
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 1:53 pm Tittel: |
|
|
Allianse ringen jeg kjøpte var rundt 1500 kroner tror jeg. Det er av og til gode tilbud hos gullsmed kjedene, så det kan være verdt å sjekke opp.
Fruen min og sier at hun ikke er glad i gull og diamanter. Det virker ikke sånn når jeg kjøper det til henne, da er det plutselig veeeeeeldig greitt med diamanter
Lykke til |
|
| Til Toppen |
|
 |
moffoffo
Ble Medlem: 14 Nov 2010 Innlegg: 5
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 3:02 pm Tittel: |
|
|
Synes jo en iPad var en kul idé. Det er jo forholdsvis dyrt, men liker hun gadgets er det jo også noe som varer lenge (les 3-4 år). Hvorfor ikke kombinere fødselsgave med frieri. _________________ Pappa til lille Sigurd født 07.07.2011. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Pappaleks
Ble Medlem: 19 Mai 2011 Innlegg: 20 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Man Aug 08, 2011 11:31 pm Tittel: |
|
|
| Jeg syns det viktigste for en bra fødselsgave er en symbolsk verdi med tydelig referanse til det som har skjedd. Selv kjøpte jeg et sølvkjede med et hjerteformet anheng med mor og barn i. Kostet vel 650 kroner eller så. Ikke noen dyr gave, men jeg likte symbolikken (skjønt et symbol for oss alle tre ville vært enda bedre). |
|
| Til Toppen |
|
 |
thomahawk

|
Skrevet: Tir Aug 09, 2011 9:34 am Tittel: Pappaleks |
|
|
Symbolikk ja, godt poeng. Jeg har tittet litt, og fant både gull og diamanter som jeg tror kan treffe blink. Takk for hjelpa! _________________ Førstegangsreisende, for øyeblikket satt til dekksgutt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kijensen
Ble Medlem: 01 Okt 2011 Innlegg: 8
|
Skrevet: Man Okt 03, 2011 12:42 am Tittel: |
|
|
| Et velprøvd triks er gavekort på spa. Kjøp kortet, og vent med å bestille time. Det kan være greit for henne å bli litt ovenpå etter fødselen først. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|