Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Apr 30, 2009 8:52 am Tittel: forslag til foreldreguiden |
|
|
Hei,
som kanskje endel vet, har jeg et annet nettsted som heter foreldreguiden.no. Der kan foreldre legge inn egne erfariner, og lese andres erfaringer.
Foreldreguiden blir bedre jo flere produkter som er i den. Derfor håper jeg noen kan tipse meg om produkter/tjenster/etc som ikke finnes i foreldreguiden.no nå. Om du tar deg 3 minutter til å legge dem inn selv, er det konge. Om du ikke har tid til det, så svar i denne tråden, send meg en epost eller pm, så skal jeg legge den inn selv (produktet, uten erfaring selvføgelgelig ).
På forhånd takk,
sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.