| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
PappaLars

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 144 Bosted: Østsiden Fredrikstad
|
Skrevet: Fre Feb 18, 2011 7:40 am Tittel: For stor samvittighet? |
|
|
Heisann Karer!
Nå sitter jeg her på kontoret og gleder meg som en liten unge til å dra på min første "guttetur" med noen kamerater for å stå på ski og "drikke litt" i helgen. Dette er første turen siden frøkna ble født i mai 2009. Endelig klarte jeg å "rive" meg løs litt...
Men...jeg merker at jeg begynner å få dårlig samvittighet... Å dette er er klassisk meg, bare jeg er vekk fra familien littgrann, kommer den dårlige samvittigheten snikende, og dette er slitsomt... Er det noen andre som har det sånn? Mammaen til barnet kan jo bare ta seg en "jentetur" når hun vil selv, men alikavell får jeg dårlig samvittighet for å dra avgårde.... _________________ Mvh
PappaLars , Pappa til Sprettert 20.05.2009
"And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years" |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Fre Feb 18, 2011 9:25 am Tittel: |
|
|
Det syns jeg ikke du skal ha. Det er viktig å fortsette å ha et sosialt liv, viktig å få impulser utenfra. Du kommer tilbake med ny giv, og jeg er sikker på at gutteturer skaper bedre fedre (så lenge man ikke er borte tre helger i måneden...)
Sørg for at fruen også tar seg tilsvarende fri, så er dere like heldige begge to. God tur! _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Feb 18, 2011 11:40 am Tittel: |
|
|
Enig med Gnubel.
Ikke få dårlig samvittighet for en tur ut i ny og ne - det er bare bra for forholdet at dere begge får turer ut.
Men skjønner alikevel hva du mener _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Fre Feb 18, 2011 1:05 pm Tittel: |
|
|
Dra på tur med god samvittighet!
Dårlig samvittighet viser jo at du bryr deg om familien og barnet - så bra! _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Fre Feb 18, 2011 1:23 pm Tittel: |
|
|
Kjenner igjen følelesen av dårlig smavittighet, men som andre har sagt: det viser bare at du bryr deg
Trur det faktisk vil kunne hjelpe i etterkant når du drar, kommer tilbake og ser at, jo, alt er bra med skattene dine. _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
dobbelpappa Moderator

Ble Medlem: 08 Des 2010 Innlegg: 191 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Man Feb 21, 2011 3:24 pm Tittel: |
|
|
Hvordan gikk det? Koste du deg på turen eller ? _________________ 09.07.10 - 1655gram, 44cm lang - gutt
09.07.10 - 1675gram, 43cm lang - gutt
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
PappaLars

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 144 Bosted: Østsiden Fredrikstad
|
Skrevet: Man Mar 14, 2011 12:34 am Tittel: |
|
|
| dobbelpappa skrev: | | Hvordan gikk det? Koste du deg på turen eller ? |
Litt sent svar her, men men, busy days
Kort fortalt: Ja
men, om det var alkoholen eller ikke, så savnet jeg min lille familie mye, å dette er nok vanlig. Samtidig som jeg ble meget stressa inni meg på søndag da gutta bestemte seg for at de ville stå på ski hele dagen, i steden for å begynne på hjemveien, å da slet jeg, men jeg jobber med saken, hehe  _________________ Mvh
PappaLars , Pappa til Sprettert 20.05.2009
"And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years" |
|
| Til Toppen |
|
 |
dobbelpappa Moderator

Ble Medlem: 08 Des 2010 Innlegg: 191 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Man Mar 14, 2011 8:26 am Tittel: |
|
|
| PappaLars skrev: |
men, om det var alkoholen eller ikke, så savnet jeg min lille familie mye, å dette er nok vanlig. Samtidig som jeg ble meget stressa inni meg på søndag da gutta bestemte seg for at de ville stå på ski hele dagen, i steden for å begynne på hjemveien, å da slet jeg, men jeg jobber med saken, hehe  |
Ja, merker det på samme måten når jeg er på tur og konkurrerer.. men så vet jeg at kona unner meg den lille kosen som de turene gir..  _________________ 09.07.10 - 1655gram, 44cm lang - gutt
09.07.10 - 1675gram, 43cm lang - gutt
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Mar 14, 2011 2:54 pm Tittel: |
|
|
Kom akkurat tilbake fra årets første, men ikke siste, guttetur. Veldig bra! Både unga og jeg syns det er ekstra fint når vi sees igjen  _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|