Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
comet

Ble Medlem: 16 Feb 2007 Innlegg: 83 Bosted: Klepp
|
Skrevet: Lør Jun 18, 2011 8:06 pm Tittel: fiske snelle.. |
|
|
Noen som har noen tips? Skal ha meg en ny snelle til min Tjøstheim 600N sjøstang. Noen som har noen forslag. Står for det meste langs kysten og fisker med denne:) _________________ Store søster Heidi kom til verden 29.10.06
Lille Søster vilde kom tilverden 24.6.09 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Man Jun 20, 2011 1:21 pm Tittel: |
|
|
Omtrentlig hvilket område av fisk str. messig fisker du etter?
Jeg har god erfaring med Shimano sine haspelsneller, str. hhv 2500 og 4000 (jeg prøver å bruke utstyr som er mest mulig allround), og de finnes i mange prisklasser. Søker du litt rundt på nettet finner du ofte en del gode tilbud. Sjekk om det følger med ekstra spole, alltid greit å ha med.
Ps. Intersport har Shimano Exage 2500 og 4000 m/ ekstra spole til 500 (halv pris) på nett. Sjøl veldig fornøyd med Exagen  _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman Moderator

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 1031 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Man Jun 20, 2011 2:59 pm Tittel: |
|
|
Dersom du ikke har noen preferanse ift haspel vs multiplikator ville jeg sterkt vurdert en Shimano-haspelsnelle slik Fantefar anbefaler. Til sjøfiske ville jeg ikke gått for noe mindre enn 4000-serien. En Catana til 489,- (http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60062) er OK, mens en Exage til 749,- (http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60056) gir deg en bedre snelle med bedre innsveivingsbalanse.
Nå tok jeg utgangspunkt i at du trives best med haspelsnelle med bakbrems slik jeg selv foretrekker, men smaken er som baken.
Shimanos Fightin Drag som gir deg en hurtig fintuning på bremsen er en feature jeg absolutt elsker ved snellene mine og dermed anbefaler på det varmeste.  _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.