Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
steffen25

Ble Medlem: 16 Aug 2010 Innlegg: 17 Bosted: kvinnherad/sunde
|
Skrevet: Søn Sep 18, 2011 12:06 pm Tittel: fiske |
|
|
har en abu garcia fiskestang på 2,5 meter, men så var jeg så heldig å knekke tuppen på stanga, er det noen som vet om man får kjøpt løse fiskestengertupper eller om jeg må kjøpe en helt ny stang? _________________ stolt pappa til melissa født 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Søn Sep 18, 2011 9:39 pm Tittel: |
|
|
Det skal stort sett gå greit å få kjøpt stangtupp. Enten kan forhandler bestille inn for deg, eller så kan du ta det direkte med Abu på nett.
Litt avhengig av pris på stanga kan det være at det med porto osv. kan være like greit å kjøpe ny stang, men jeg ville først hørt pris fra forhandler og samtidig kontakta Abu, og gjort opp status etter det. _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
steffen25

Ble Medlem: 16 Aug 2010 Innlegg: 17 Bosted: kvinnherad/sunde
|
Skrevet: Søn Sep 18, 2011 9:46 pm Tittel: |
|
|
da skal jeg prøve på det kjøpte sånn sjøfiskepakke med stang å snelle, så er ikke all verden så dyr stang
men den har fått gjort seg til nytte, fått en del stor sei å lur med den så kan ikke klage på at den er dårlig hehe
men nå er snart stangfiske for meg over, blir vel sikkert å fiske med garn å juksehjul nå men skal sende inn en mail til abu å høre hva dem får til  _________________ stolt pappa til melissa født 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.