| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
SommerPappa

Ble Medlem: 18 Jan 2009 Innlegg: 106 Bosted: Moss
|
Skrevet: Ons Jan 20, 2010 10:59 am Tittel: Et lite spørsmål... |
|
|
Heisann!
Lurer på en ting? Når jeg spiller av videoer i hd-kvalitet fra en ekstern harddisk som er koblet til 360'n min, (på en hd-tv) vil jeg da få hd kvalitet på videoen selv om hardisken og "box'n" er koblet sammen via USB?
"box'n" og tv er koblet med HDMI.
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg hakke peil så da spør jeg:p
Takker for alle svar:D _________________ *Philip Kathir* 23.06.09:D
Jeg kom
Jeg så
Jeg sovna.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gilberg
Ble Medlem: 11 Jan 2010 Innlegg: 10 Bosted: Ski
|
Skrevet: Ons Jan 20, 2010 1:31 pm Tittel: Ja! |
|
|
I utgangspunktet skal det være slik ja!
USB eksterndisk har mer enn nok overføringskapasitet til å levere HD-signaler. MEN, det kan hende disken din er for treg, slik at ting hakker - da er det med 99% sannsynlighet disken, og ikke metoden som stopper deg.
Går ut fra at du benytter siste versjon av USB. _________________ Pappa til Bastian (02/11/07) og Theodor (25/09/09)  |
|
| Til Toppen |
|
 |
SommerPappa

|
Skrevet: Ons Jan 20, 2010 8:25 pm Tittel: |
|
|
Hvis USB 2.0 er siste utgave så tror jeg at det er det jeg har:D
Hvordan vet jeg om disken er for treg? Vil videoen hakke og sånt eller vil bildekvaliteten bli automatisk redusert? _________________ *Philip Kathir* 23.06.09:D
Jeg kom
Jeg så
Jeg sovna.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gilberg
|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 9:51 am Tittel: Da vil... |
|
|
... videoen hakke Disken din vil jo forsøke å levere det den får beskjed om, og vil ikke forsøke å nedskalere bildet. _________________ Pappa til Bastian (02/11/07) og Theodor (25/09/09)  |
|
| Til Toppen |
|
 |
SommerPappa

|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 10:57 am Tittel: Takker for svar:D |
|
|
Men siden det virker som om folk har litt peil her inne så skyter jeg inn et lite spørsmål til: Når jeg spiller av dvd'er og videoer så får den et grønnskjær over seg. Når jeg er inne på xboxen eller spiller så er ikke grønnskjæret der, men når jeg setter i en dvd eller spiller av fra harddisk så får den dette hælvetes grønnskjæret over seg... Siden jeg ikke har dvd eller blu-ray spiller så blir jeg nødt til å spille av fra PS2:S
Håper noen vet hva som kan gjøres.... _________________ *Philip Kathir* 23.06.09:D
Jeg kom
Jeg så
Jeg sovna.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Daddy Dane

Ble Medlem: 02 Des 2009 Innlegg: 200 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 11:01 am Tittel: |
|
|
Prøv en annen film enn matrix. Da forsvinner grønnfargen  _________________ Stolt far til en liten jente  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tath
Ble Medlem: 30 Sep 2008 Innlegg: 230 Bosted: Nøtterøy
|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 11:17 am Tittel: |
|
|
Det sies at dette er på grunn av kopi-beskyttelsen i PS2. Om du bruker scart-kabel kan problemet løses ved å bytte til kompositt. Det finnes også spesielle ps2 scartkabler med bryter for å bytte mellom spill og film, for å unngå dette problemet. Eller misforstår jeg, og problemet er når du spiller av fra xbox?
http://www.answerbag.com/q_view/312974 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gilberg
|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 12:15 pm Tittel: |
|
|
http://www.dagbladet.no/2010/01/21/tema/teknologi/klikk/hjemmepc/10030714/
Dette var en grei artikkel, skrevet på "normalspråk" som tar for seg litt av det som diskuteres her, selv om ikke alle svar besvares - så kan man tilegne seg litt kunnskap man ikke hadde, for de som ikke har den fra før av selvsagt...  _________________ Pappa til Bastian (02/11/07) og Theodor (25/09/09)  |
|
| Til Toppen |
|
 |
SommerPappa

|
Skrevet: Tor Jan 21, 2010 7:15 pm Tittel: |
|
|
| Tath skrev: | | Eller misforstår jeg, og problemet er når du spiller av fra xbox? |
Ja det skjer når jeg spiller av på xbox'en  _________________ *Philip Kathir* 23.06.09:D
Jeg kom
Jeg så
Jeg sovna.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|