| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 9:56 am Tittel: dr. Lintons spalte |
|
|
Vi har fått en relativt ekslusiv avtale med en amerikansk forfatter, hvor vi får lov til å gi ut et helt kapittel av boken hans hver uke på verdensbestepappa.no. pga. copyright og slikt vil ikke de tidligere kapitlene være tilgjengelig når et nytt kommer, men jeg håper alikevell dette kan være interessant.
ta en titt på http://www.verdensbestepappa.no/drlinton og si hva dere synes. Blir det for mye stoff på en side, eller er det greit? Jeg har ikke lest hele boken selv enda, men den får stort sett bra kritikk på amazon.com
Alle tilbakemeldinger er velkomne!
-Sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kai H

Ble Medlem: 17 Jan 2006 Innlegg: 459 Bosted: Rælingen
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 10:27 am Tittel: |
|
|
Jeg er ikke glad i å lese engelsk, samtidig som jeg ikke liker for mye tekst på en side. Jeg klarer ikke lese en roman eller novelle på internett. Så jeg kommer nok ikke til å lese dette. Men tiltaket er bra, og andre er nok ikke som meg, så kanskje blir det en suksess for andre. _________________ Pappa til Tobias siden 9. des 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Offroadern
Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 1376 Bosted: Kongsvinger
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 12:36 pm Tittel: |
|
|
Har ikke fått lest gjennom teksten ennå men tenkte skulle pløye gjennom den etterverdt.
Veit du om det blir kapitel bytte hver torsdag?
Bare så for lest 1 kapitel før nr 2 kommer  _________________ Kjempe stolt pappa siden juli -06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 12:43 pm Tittel: |
|
|
Jeg styrer selv når jeg bytter kapittel, men så for meg en bestemt dag i uken ja. Men det vil jo bli minst en uke til jeg bytter...
Jeg er enig i problemet med å lese mye tekst på en nettside, er ikke så glad i det jeg heller. Men synes samtidig dette er en god mulighet for brukerne å lese boken gratis. Jeg tror kapitlene skal være ganske adskilt, slik at de kan leses hver for seg.
Ville det hjelpe med flere avsnitt?
-Sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
Offroadern
Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 1376 Bosted: Kongsvinger
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 12:47 pm Tittel: |
|
|
Kjempe fint
Har som sagt ikke lest igjennom men kan hende fler avsnitt kan hjelpe ja _________________ Kjempe stolt pappa siden juli -06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Isa

Ble Medlem: 13 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 9:51 pm Tittel: |
|
|
Jeg har lest det - og jeg vil gjerne lese mer.
For meg personlig gjør det ingenting at det er mye på en side
Har du lest boken Sverre? Og hva syns i såfall du? _________________ - Isa - |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 10:14 pm Tittel: |
|
|
Jeg har ikke lest boken selv enda. Det er ikke så lenge siden jeg kontaktet dr. Linton og fikk boken selv, og med ny jobb og liten baby blir det desverre for liten tid til alt.
Det er 21 kapitler, og planen er å legge ut et kapittel i uken. Det vil derfor ta litt tid før du får lest hele boken på verdensbestepappa.no, Isa Men jeg føler det er en grei måte å beskytte opphavsretten til forfatteren, og samtidig tilby gratis kvalitetsstoff for brukerne av sidene.
Siden de første innleggene i denne tråden har jeg modifisert fonter og slikt litt, slik at det skal være noenlunde behagelig å lese. Fint at du likte innholdet Isa, tror han skal være en flink fyr.
Om du ikke kan vente på oppdateringene her, så kan du kjøpe boken fra http://fathersforum.com/book2.html. _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|