verdens beste pappa boken

Det er skremmende å lese dette forumet....

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Stefar, skilt pappa og alenepappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
thegeek

Ble Medlem: 22 Jun 2010

InnleggSkrevet: Fre Aug 20, 2010 10:39 am    Tittel: Det er skremmende å lese dette forumet.... Svar med Sitat

Igjen og igjen kommer det opp historier hvor mor (kunn vel kanskje også vært far om han hadde hovedomsorgen) tar med seg barna og flytter langt bort. Og så står man der - rettsløs, og kjenner på klumpen i magen...og lurer på hva man skal gjøre nå...

Håpte i det lengste at jeg skulle slippe klar noe sånt, jeg og eksen er begge fra samme kant av landet, så all logikk burde tilsi at det ikke skjedde. Men, onsdag sa jeg farvel til mine barn... Moren tar dem med 43 mil østover, på tross av alle velmente råd og formaninger fra både hennes og mine venner og familie, og jeg står tilbake og lurer på når jeg får se dem igjen...

Burde kanskje koblet inn offentlige instanser, men har ikke fått noe hjelp der tidligere, så jeg vet ikke om jeg orker...er sliten av å sloss, er redd for hva det gjør med barna...hva mor finner på om jeg presser for mye.

Skal nok få orden på ting, men akkurat nå er dagene mørkere og det er skummelt å lukke øynene...

Stå på pappaer...
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
nisse567

Ble Medlem: 10 Des 2009

InnleggSkrevet: Fre Aug 20, 2010 12:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

All mulig medfølelse! Håper du finner en løsning på det!
kickback

Ble Medlem: 19 Aug 2010

InnleggSkrevet: Fre Aug 20, 2010 7:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

off, håper det går bra med deg.
jeg forstår du er oppgitt å sliten, men jeg vil anbefale deg å kjempe til siste slutt, da har du ivertfall gjort det du kan.
Forstår du er redd for hva dette gjør med barna, men prøv å holde de utom mest mulig, så går det nokk bra. hvis mor finner på noe som vil ødelegge ditt forhold til barna vil dette se dårlig ut for henne i det offentlige.
Du fortjener å ha dine barn i nærheten du også...
Til Toppen
tusjmann

Ble Medlem: 01 Jan 2006

InnleggSkrevet: Lør Aug 28, 2010 12:20 am    Tittel: Re: Det er skremmende å lese dette forumet.... Svar med Sitat

thegeek skrev:
Igjen og igjen kommer det opp historier hvor mor (kunn vel kanskje også vært far om han hadde hovedomsorgen) tar med seg barna og flytter langt bort. Og så står man der - rettsløs, og kjenner på klumpen i magen...og lurer på hva man skal gjøre nå...

Håpte i det lengste at jeg skulle slippe klar noe sånt, jeg og eksen er begge fra samme kant av landet, så all logikk burde tilsi at det ikke skjedde. Men, onsdag sa jeg farvel til mine barn... Moren tar dem med 43 mil østover, på tross av alle velmente råd og formaninger fra både hennes og mine venner og familie, og jeg står tilbake og lurer på når jeg får se dem igjen...

Burde kanskje koblet inn offentlige instanser, men har ikke fått noe hjelp der tidligere, så jeg vet ikke om jeg orker...er sliten av å sloss, er redd for hva det gjør med barna...hva mor finner på om jeg presser for mye.

Skal nok få orden på ting, men akkurat nå er dagene mørkere og det er skummelt å lukke øynene...

Stå på pappaer...

- Dette er døvt, føler med deg, og vet hvordan du har det...
Men har hun allerede flyttet? Du gir inntrykk av det.
Du kan stoppe det før hun flytter, men agering i ettertid er vanskelig siden slike saker er tidkrevende. Kan sikkert kommer med noen greie tips om hun ikke enda har flyttet. Alt avhenger av massevis av detaljer du ikke har med i innlegget ditt.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
babba

Ble Medlem: 05 Jun 2009

InnleggSkrevet: Ons Sep 08, 2010 8:25 pm    Tittel: Svar med Sitat

Som tusjmann skriver: kom med fler detaljer, sikkert mange her som har vært i samme situasjon. Syns det er overraskende egoistisk av endel mødre å finne på noe sånt som du skriver om her, ønsker deg lykke til ,og for all del: IKKE gi deg. DU må være aktiv, vise at du vil ha kontakt med barna dine. Dvs koble inn det som skal til av juridisk bistand osv.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bekymret fra

Ble Medlem: 25 Aug 2010

InnleggSkrevet: Ons Sep 22, 2010 9:48 am    Tittel: Svar med Sitat

Så står det jo i barneloven at alle barn har rett til samvær med begge sine foreldre. Vanlig samvær i dag er jo annen hver helg samt samvær fra onsdag til torsdag morgen.
Dette er en rett barnet har til å se sin far og også en rett far har til å se sitt barn..... stå på, ikke gi deg...............
Til Toppen
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Ukens tidsfordriv for fedre
Sikker kommunikasjon på forumet
Les høyt for barna!

Lignende diskusjoner:

Jeg sitter å leser på dette forumet og....
Opptrappingsplan, kva skjer når mor motstiller seg dette?
Dette gjør meg gal

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Stefar, skilt pappa og alenepappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro