| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Rincewind

Ble Medlem: 27 Aug 2008 Innlegg: 4 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Ons Sep 03, 2008 10:49 am Tittel: Da var prøverørsførsøk nr 4 igang... |
|
|
Tenkte att jeg skulle legge in en liten post her så dette forumet får en liten start
Er i gang med 4 prøverørsførsøk (har og hatt 2 inseminasjonsførsøk før det) og har nå fått litt erfaring på området.
Om dette er noe som du skall starte med og har noen spørsmål så er det ikke umulig att jeg kan komem med noen tips.
Happy Humping! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Max Milo

Ble Medlem: 11 Sep 2008 Innlegg: 114 Bosted: Asker
|
Skrevet: Fre Sep 12, 2008 10:55 pm Tittel: |
|
|
Godt at du startet, og det er veldig positivt at det er blitt laget et underforum for prøvere.
Er det på Riksen dere har hatt forsøk og skal ha?
Min sønn er skapt og født på Riksen, hehe
Vi var prøvere i 3 - 3 1\2 år før vi tok steget til å bli undersøkt for ufrivillig barnløshet. Har hatt et ICSI forsøk, og Sebastian er resultatet.
Har enda 6 egg på frys.
Har en bror med samboer som er på sitt 9'ende forsøk..
Ønsker deg og din masse masse lykke til!!
Hold meg oppdatert _________________ Pappa til verdens nydeligste gutt.
Født 170808 på Riksen. 7 uker for tidlig |
|
| Til Toppen |
|
 |
Rincewind

Ble Medlem: 27 Aug 2008 Innlegg: 4 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Lør Sep 13, 2008 12:06 am Tittel: Dårlige nyheter |
|
|
Godt att høre att det klaffer for en del. Får håpe att brodern til samboern får det till
Her er det dessverre dårlige nyheter. Vi hade uthenting i tirsdags og fikk kun ut 5 egg og ingen blev befruktet (det har ikke hent oss førr)
Vi har heller ikke fått noen på frys noen av gangene så nå har vi insett att dette får vare nok og skall starte adopsjonsprosess.
Min bror er adoptert fra Korea så jeg har god erfaring med det, men selvfølgelig er det veldig trist att det ikke blev graviditet på oss.
Life goes on.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman Moderator

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 1031 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Lør Sep 13, 2008 6:28 pm Tittel: |
|
|
Leit å høre at dere kaster inn håndkledet, men kjempeflott at dere har bestemt dere for adopsjon! Håper du holder oss oppdatert på fremgangen der etterhvert.  _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Max Milo

|
Skrevet: Søn Sep 14, 2008 9:40 am Tittel: |
|
|
| Patman skrev: | Leit å høre at dere kaster inn håndkledet, men kjempeflott at dere har bestemt dere for adopsjon! Håper du holder oss oppdatert på fremgangen der etterhvert.  |
Signerer! _________________ Pappa til verdens nydeligste gutt.
|
| Til Toppen |
|
 |
grenadier
Ble Medlem: 09 Apr 2008 Innlegg: 38
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 10:42 pm Tittel: |
|
|
| Lykke til med adopsjon. Å gi et barn en ny sjanse er en fantastisk ting å gjøre. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Max Milo

|
Skrevet: Søn Nov 09, 2008 7:33 pm Tittel: |
|
|
Bra skrevet Grenadier _________________ Pappa til verdens nydeligste gutt.
|
| Til Toppen |
|
 |
p10
Ble Medlem: 08 Feb 2009 Innlegg: 19 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Søn Feb 08, 2009 9:11 pm Tittel: |
|
|
Hei! Hvordan går det med adopsjonen?
Er akkurat kommet igang med første prøverørsforsøk. Tok ut 21 egg, hvorav 13 ble befruktet. 5 av disse var av så god kvalitet at de kunne brukes. Satte inn ett og frøs ned resten. Innsetting like etter nyttår og har akkurat fått svar på blodprøver som bekrefter at forsøket har vært vellykket så langt.
Dette er en milepæl for meg og min samboer som har forsøkt i over 5 år nå... Helt fram til i fjor ble vi nektet hjelp og behandling fordi min samboer visstnok var for ung til at de ville gi oss behandling!
Har 3 mislykkede inseminasjonsforsøk bak oss og var veldig glade for at vi endelig fikk den prøverørsbehandlingen vi har ønsket i mange år! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|