Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
RoyAL.T
Ble Medlem: 23 Jun 2011 Innlegg: 1
|
Skrevet: Tor Jun 23, 2011 8:04 pm Tittel: Bor ikke med, og er ikke gift med mor |
|
|
Heisann!
De første 10 ukene av svangerskapet er unnagjort og vi er knall enige om å ha et herlig samarbeid.
Vi har ikke bodd sammen, bor ikke sammen og ssannsynligheten for å bo sammen er lav. Hvordan er det med meg og pappaperm?
Får jeg det?
Mvh, Roy Al T |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
PIP
Ble Medlem: 29 Aug 2010 Innlegg: 17
|
Skrevet: Tor Jun 23, 2011 8:36 pm Tittel: Re: Bor ikke med, og er ikke gift med mor |
|
|
| RoyAL.T skrev: | Heisann!
De første 10 ukene av svangerskapet er unnagjort og vi er knall enige om å ha et herlig samarbeid.
Vi har ikke bodd sammen, bor ikke sammen og ssannsynligheten for å bo sammen er lav. Hvordan er det med meg og pappaperm?
Får jeg det?
Mvh, Roy Al T |
Folketrygdloven er ganske klar :
§ 14-15. Uttak når moren eller faren er alene om omsorgen for barnet
Hvis en av foreldrene er alene om omsorgen, har han eller hun rett til å ta ut foreldrepenger den gjenværende delen av stønadsperioden.
MEN : Dette gjelder jo bare finansieringen. Vet ikke hva som sies om å kunne ta permisjon fra jobben. Men da må du selv betale. |
|
| Til Toppen |
|
 |
rend

Ble Medlem: 12 Mar 2006 Innlegg: 7 Bosted: Bergen
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.