| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1734 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Jun 24, 2008 7:01 pm Tittel: Bleier er dyrere i syden |
|
|
her kan vi lese at bleier er vesentlig dyrere i "syden", og at man kan risikere at de ikke passer så bra.
Skal dere fylle kofferten med bleier når dere skal til syden, eller satser dere på de lokale? Det skal nevnes at kilden her er libero, som jo lager bleier. Jeg valgte alikevel å ta den med, da det kan være nyttig informasjon. _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2009 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Jun 25, 2008 4:31 pm Tittel: |
|
|
Jeg har lagt merke til at bleier er dyrere der jeg har vært (i syd-europa)- og til dels ikke så gode som her hjemme. (mer plast-aktige og med parfyme og lotion). Men jeg hadde nok ikke fylt opp kofferten alikevel. Hadde jeg tilgang på vaskemaskin hadde vi riktignok tatt med tøybleiene men ellers hadde jeg kanskje tatt med en pakke til første døgn eller så. _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Raynil

Ble Medlem: 07 Apr 2007 Innlegg: 388 Bosted: Åmot, Modum
|
Skrevet: Ons Jun 25, 2008 11:04 pm Tittel: |
|
|
Bleier er vel stort sett dyrt uansett. :p Tror nok ikke jeg hadde tatt så mye i "overvekt" bare for å spare inn på bleie utgiftene. _________________ <3Emma Amina<3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Frank

Ble Medlem: 21 Aug 2007 Innlegg: 90 Bosted: Et småsted på Haugalandet
|
Skrevet: Søn Jun 29, 2008 10:35 pm Tittel: |
|
|
| Vi skal reise til Syden til vinteren og har ennå ikke bestemt oss helt på dette feltet, det samme gjelder forsåvidt barnematen der. Er usikker på kvaliteten, og vil gi han det han liker, men vil samtidig ikke risikere overvekt... Vanskelige valg... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|