Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
bjorn

Ble Medlem: 04 Feb 2007 Innlegg: 391 Bosted: Hønefoss
|
Skrevet: Man Des 12, 2011 6:41 am Tittel: BIlen soter |
|
|
Hei
Kjører en Opel Vectra 2004 diesel. Den har begynt å slippe fra seg litt for mye svart røyk og er det noen som vet hva årsaken kan være? _________________ Pappa til Kevin, Sebastian
og Trym |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Armas
Ble Medlem: 27 Mai 2011 Innlegg: 17 Bosted: Sætre i Hurum
|
Skrevet: Ons Des 14, 2011 6:55 pm Tittel: Re: BIlen soter |
|
|
| bjorn skrev: | Hei
Kjører en Opel Vectra 2004 diesel. Den har begynt å slippe fra seg litt for mye svart røyk og er det noen som vet hva årsaken kan være? |
Jeg opplevde det samme med min gamle dieselbil. Merkeverksted sa at det ikke var farlig, men politiet stoppet meg og ga meg bot (kjørte for fort). De la merke til meg pga den svarte røyken...
Uansett, det var ei turboslange som måtte byttes. _________________ Far til Jacob, 08.01.2012  |
|
| Til Toppen |
|
 |
terra
Ble Medlem: 12 Apr 2010 Innlegg: 31
|
Skrevet: Ons Des 14, 2011 8:22 pm Tittel: |
|
|
Svart røyk betyr ofte luftunderskudd i forbrenningen i motoren. Vil tro det kan være en luftlekkasje, sprukket slange osv. som er årsaken.. _________________ 32 år ung
Pappa til Elise <3
Pappa til Jonas <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
bjorn

Ble Medlem: 04 Feb 2007 Innlegg: 391 Bosted: Hønefoss
|
Skrevet: Fre Des 16, 2011 9:42 am Tittel: |
|
|
Hei ja!!
Turboslange som var grunnen her også !! _________________ Pappa til Kevin, Sebastian
og Trym |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.