verdens beste pappa boken

Bilder fra fødselen. Hva anbefales?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Andre ting / om VerdensBestePappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Sofus

Ble Medlem: 02 Jul 2011

InnleggSkrevet: Søn Sep 11, 2011 2:15 pm    Tittel: Bilder fra fødselen. Hva anbefales? Svar med Sitat

Heisann!

Jeg er en hobbyfotograf og fotografering av fødselen er jo nesten en selvfølge. Men når kan man begynne å ta disse bildene, og hva kan man ta bilder av?

Personlig så har jeg en liten sperre for å ta bilder under selve fødselen. Nå har jeg fått grei beskjed om å holde meg ved hode-enden av sengen så det burde ikke bli et stort problem.

Jeg har sett at mange har tatt bilder av når ungen kommer ut og andre litt mer spesielle ting. Så klart er det litt spesielt å ha slike bilder, men jeg klarer som sagt ikke venne meg til tanken på slikt.

Hva mener dere? Bør man vente til det øyeblikket ungen kommer opp på morens bryst, eller starte fotograferingen tidligere?

Tenker også at jeg burde holde rette mest mulig oppmerksomhet mot moren mens alt står på og gi f. i bildene frem til øyeblikket nevnt ovenfor.

Håper på raske tilbakemeldinger, for nå skjer det forhåpentligvis ganske snart Smile

--
Termin 14. September
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
ackrite

Ble Medlem: 24 Okt 2008

InnleggSkrevet: Søn Sep 11, 2011 2:40 pm    Tittel: Svar med Sitat

jeg tenkte vel ca. det samme som deg..

og så stod vi der da.. på dagen. når det hele faktisk var i gang. og jeg tok bare rotebilder. av sære ting. blod og gørr. alt fokus var liksom på ungen min.. så fikk jeg beskjed om å ta bilder. og tok bare feil.. et par ok og brukandes bilder blei det, men sabla mye rot ... Razz

prepare for a shocker
Brage Kingsrød Lavransson, 22.06.09, 05:32, 54cm, 4465gr. Jakten på total frihet... blogg
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Sofus

Ble Medlem: 02 Jul 2011

InnleggSkrevet: Søn Sep 11, 2011 5:23 pm    Tittel: Svar med Sitat

Nå har vi endelig kommet til en enighet om dette.. Jeg kan gjerne ta bilder av henne før fødselen virkelig er i gang, men når fødselen først er startet skal ikke kameraet brukes før ungen kommer opp på brystet.

Takk og pris Razz
Til Toppen
HoboDan
Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005

InnleggSkrevet: Søn Sep 11, 2011 9:11 pm    Tittel: Svar med Sitat

smart avtale.
Cool

Moderator
Til Toppen
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Pass på barna på facebook
Hvordan ta bedre bilder i barneselskapet
Mest diskutert i uke 36

Lignende diskusjoner:

LEGGE UT BILDER?
TIPS: kjapp resize av bilder

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Andre ting / om VerdensBestePappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro