Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Sofus
Ble Medlem: 02 Jul 2011 Innlegg: 8
|
Skrevet: Søn Sep 11, 2011 2:15 pm Tittel: Bilder fra fødselen. Hva anbefales? |
|
|
Heisann!
Jeg er en hobbyfotograf og fotografering av fødselen er jo nesten en selvfølge. Men når kan man begynne å ta disse bildene, og hva kan man ta bilder av?
Personlig så har jeg en liten sperre for å ta bilder under selve fødselen. Nå har jeg fått grei beskjed om å holde meg ved hode-enden av sengen så det burde ikke bli et stort problem.
Jeg har sett at mange har tatt bilder av når ungen kommer ut og andre litt mer spesielle ting. Så klart er det litt spesielt å ha slike bilder, men jeg klarer som sagt ikke venne meg til tanken på slikt.
Hva mener dere? Bør man vente til det øyeblikket ungen kommer opp på morens bryst, eller starte fotograferingen tidligere?
Tenker også at jeg burde holde rette mest mulig oppmerksomhet mot moren mens alt står på og gi f. i bildene frem til øyeblikket nevnt ovenfor.
Håper på raske tilbakemeldinger, for nå skjer det forhåpentligvis ganske snart
--
Termin 14. September |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
ackrite

Ble Medlem: 24 Okt 2008 Innlegg: 134 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Søn Sep 11, 2011 2:40 pm Tittel: |
|
|
jeg tenkte vel ca. det samme som deg..
og så stod vi der da.. på dagen. når det hele faktisk var i gang. og jeg tok bare rotebilder. av sære ting. blod og gørr. alt fokus var liksom på ungen min.. så fikk jeg beskjed om å ta bilder. og tok bare feil.. et par ok og brukandes bilder blei det, men sabla mye rot ...
prepare for a shocker _________________ Brage Kingsrød Lavransson, 22.06.09, 05:32, 54cm, 4465gr. Jakten på total frihet... blogg |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sofus
Ble Medlem: 02 Jul 2011 Innlegg: 8
|
Skrevet: Søn Sep 11, 2011 5:23 pm Tittel: |
|
|
Nå har vi endelig kommet til en enighet om dette.. Jeg kan gjerne ta bilder av henne før fødselen virkelig er i gang, men når fødselen først er startet skal ikke kameraet brukes før ungen kommer opp på brystet.
Takk og pris  |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Søn Sep 11, 2011 9:11 pm Tittel: |
|
|
smart avtale.
 _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.