| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
folge
Ble Medlem: 25 Jan 2008 Innlegg: 18 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tor Jan 26, 2012 2:13 pm Tittel: Bil med plass til 3 bilstoler |
|
|
| Er på utkikk etter en bil som har plass til 3 bilstoler. Vi har 2 besafe izi combi og en vanlig beltestol. Noen som har erfaring med en bil som har plass til dette? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Jan 26, 2012 9:38 pm Tittel: |
|
|
vist du ikke er så veldig lang selv så greier en 2005 for focus å få plass til dette. det samme gjelder da Ford Mondeo. Mazda 6. det er de bilene jeg har testet det ut på. men en mindre atraktiv bil som Huyndai Elantra får du faktisk plass til det samme i. men du må da ikke være lang i beina. er du lang i beina anbefaler jeg mondeo og mazda eller en Ford Smax osv..
glemte å si at vi har samme seter som du spør etter og 2 av de er bakovervendt. _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beinet1
Ble Medlem: 04 Feb 2009 Innlegg: 34
|
Skrevet: Søn Jan 29, 2012 7:14 pm Tittel: |
|
|
| Nå vet jeg ikke hvilke kriterier du har til bil med tanke på størrelse og pris, men av det jeg har forstått, så er Volvo V70 den eneste stasjonsvogna som har grei plass til 3 seter i baksetet + at den har et herligt bagasjerom. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Søn Jan 29, 2012 9:03 pm Tittel: |
|
|
| Beinet1 skrev: | | Nå vet jeg ikke hvilke kriterier du har til bil med tanke på størrelse og pris, men av det jeg har forstått, så er Volvo V70 den eneste stasjonsvogna som har grei plass til 3 seter i baksetet + at den har et herligt bagasjerom. |
Samme har Mondeo og passat og Mazda 6 og Ford S max osv osv.. _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
tomasgt

Ble Medlem: 14 Aug 2007 Innlegg: 11 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tor Feb 02, 2012 12:04 am Tittel: Tysker og riskoker |
|
|
Har nylig hatt en Opel Zafira, som jeg nettopp har byttet ut med en Mazda 5, siden jeg lille julaften klarte å totalvrake tyskern.
Begge disse bilene har plass til 3 seter i baksetet. Og de har også 2 seter i bagasjerommet. _________________ -----------------------------------------------------------
*****Tor-Andreas - Marcus - Jenny - Selma***** |
|
| Til Toppen |
|
 |
Dimper
Ble Medlem: 03 Aug 2010 Innlegg: 7
|
Skrevet: Ons Feb 15, 2012 10:11 am Tittel: |
|
|
| Focus skrev: | | Beinet1 skrev: | | Nå vet jeg ikke hvilke kriterier du har til bil med tanke på størrelse og pris, men av det jeg har forstått, så er Volvo V70 den eneste stasjonsvogna som har grei plass til 3 seter i baksetet + at den har et herligt bagasjerom. |
Samme har Mondeo og passat og Mazda 6 og Ford S max osv osv.. |
Når jeg valgte ny bil var forutsetningen at jeg skal ha bakovervendte isofix-barneseter på hver side med mulighet for en forovervendt beltestol i midten.
Det jeg oppdaget var at lengden på kupeen var et større problem en bredden, på grunn av de tykke og komfortable framsetene ble plassen i baksetet på V70 er kortere enn på Mondeo som den deler plattform med.
VG tester barneseter i fem av Norges mest populære familiebiler
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=519051 |
|
| Til Toppen |
|
 |
BompiBjørn

Ble Medlem: 25 Aug 2007 Innlegg: 410 Bosted: Kolbotn
|
Skrevet: Ons Feb 15, 2012 10:31 am Tittel: |
|
|
Jeg hadde samme krav som Dimper; at det skulle være plass til to bakovervendte seter, og erfaringene var de samme: Det er lite plass mellom seteryggen foran og seteryggen bak i de fleste standard stasjonsvogner. Hva slags sete du har spiller selvfølgelig inn her, vi har 2 stk Britax Multi-Tech.
Passat, Mondeo, Mazda 6 etc har alle ca like stor plass, mens V70 utmerket seg med mindre plass enn alle de andre. Skoda Superb er kjempestor bak.
Vi endte til slutt opp med en S-Max, og plass er overhodet ikke noe problem lenger. Får med oss både vogn, hundebur og alt det andre rasket man alltid skal ha med seg... _________________ Stolt pappa til to, 050608 og 311209  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|