Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
alfkåretveit
Ble Medlem: 07 Aug 2007 Innlegg: 23 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Aug 07, 2007 10:00 pm Tittel: babyklær på nettet |
|
|
hei godtfolk!
som nevnt i et tidligere innlegg så går jeg litt bananas på shoppings for tiden - og kom over nok200.com. dette er en side som selger trendy (!) babytøy for en rimelig penge. er det noen som har erfaring med denne nettbutikken? jeg har begynt forsiktig med en liten bestilling, og kan melde tilbake evt erfaring dersom ingen andre har det. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marsan

Ble Medlem: 06 Aug 2007 Innlegg: 162 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir Aug 07, 2007 10:07 pm Tittel: |
|
|
Min sambo handler ihvertfall en del klær fra H&M`s nettbutikk. Eller tenkte du mer untenlandske nettbutikker? Vi venter ihvertfall en pakke fra H&M nå, og håper vesla får seg noen nye høstklær som passer. Jeg er ikke flau over å si det men jeg handler også en del klær hos H&M, billige klær som ikke koster fletta for en fattig student. _________________ Lille Ida ble født 05.10.06
Lille Tobias ble født 21.09.08 |
|
| Til Toppen |
|
 |
alfkåretveit
Ble Medlem: 07 Aug 2007 Innlegg: 23 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Aug 07, 2007 10:12 pm Tittel: |
|
|
| nei herregud - det er selvfølgelig ikke noe å være flau over. kommer også til å kjøpe fra hm, rimelig og mer enn god kvalitet! skal sjekke nettbutikken til hm nå jeg! takk for tipset |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer Simpson

Ble Medlem: 30 Jul 2006 Innlegg: 949 Bosted: Hetlevikåsen, Bergen
|
Skrevet: Tir Aug 07, 2007 10:43 pm Tittel: |
|
|
Klær fra HM som jeg anbefaler for pappaen er : Pyjamas-bukse og cargo-bukse. Konemor handler mye klær til småtten på H&M. _________________ Well.... i`m not a genius... or are I...?
Pappa til Tilde 30.05.2006
og Tomine 27.02.2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gauder
Ble Medlem: 16 Apr 2007 Innlegg: 122 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Ons Aug 08, 2007 7:55 pm Tittel: |
|
|
Regnklær fra H&M anbefales også! Mange i barnehagen hvor jeg jobber som har det og det er lett og godt å ha på, og i tillegg holder det godt ut regnet!
Det er heller ikke så trangt rundt håndledd og ankler slik at en lett kan smette inn et par votter og trekke regnbuksa over støvlene! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.