|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
nonick

Ble Medlem: 03 Jul 2009 Innlegg: 81 Bosted: Østfold
|
Skrevet: Fre Jul 31, 2009 7:49 pm Tittel: Artige ting barna våre sier |
|
|
Sier barna deres mye rart, som dere tenker at dere burde skrevet ned? Hvorfor ikke gjøre alvor av det og skrive det ned her, og kanskje samtidig bidra med litt god underholdning?
I dag hørte jeg eldstedattera på fem og et halvt og lillesøster på to og et halvt krangle om en kittyvannkanne ute på plenen, hvorpå den lille sier "skjerp deg a, din gamle kokosnøtt"... knegg... da måtte jeg bare humre litt for meg selv (fruen er vekk med lillebror, så jeg må jo finne på noe, og da kan jeg jo like gjerne stalke barna og høre hva de holder på med :-p)
Lillemor er så glad i fiskeboller, og i går satt hun og hylesang "fittebolle fittebolle fittebolle" så det joma i veggene... hun sier jo nemlig T istedenfor S... Vi har det mye moro med den talefeilen :-p
Husker ingen av de store gullkornene akkurat nå, men når jeg gjør det så skal jeg ihvertfall skrive de ned her, men det hadde vært artig å høre noen fra dere andre  _________________ Lillebror: juni 09
Lillegull: oktober 06
Storegull: mars 04 |
|
| Til Toppen |
|
 |
nonick

Ble Medlem: 03 Jul 2009 Innlegg: 81 Bosted: Østfold
|
Skrevet: Tir Okt 06, 2009 10:09 am Tittel: Troll! |
|
|
Minstejenta mi kunne fornøyd proklamere at hun ikke hadde noen former for troll på rommet sitt! Ikke fjernkontroll heller...
 _________________ Lillebror: juni 09
Lillegull: oktober 06
Storegull: mars 04 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 892 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Tir Okt 06, 2009 1:44 pm Tittel: Re: Troll! |
|
|
| nonick skrev: | Minstejenta mi kunne fornøyd proklamere at hun ikke hadde noen former for troll på rommet sitt! Ikke fjernkontroll heller...
 |
 _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
ackrite

Ble Medlem: 24 Okt 2008 Innlegg: 83 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Ons Okt 07, 2009 2:00 pm Tittel: |
|
|
Jeg er stefar for to små troll på 6 og 7 og har vært det i ca. ett år nå..
rett etter vi ble sammen - mao. på høsten i fjor - så hadde det falt epler over hele hagen (2 epletrær som ikke hadde blitt plukka fra i det hele tatt) - som vi måtte rydde unna. Satte ungene til å hjelpe til - for å slippe å ta alt selv Så ser jeg de begynner å kaste epler rundt om kring.. og djevelungen i meg ble tent, sammen med konkurranseinstinktet mitt.
Sidenote - begge digger asterix og obelix!
Fortsettelse.. Jeg tar et eple, for å skryte litt for dem - og kaster det så langt og høyt jeg orker! Det blir jo et stykke, kan du si, og ene ungen ser på meg med forundring og utbryter:
"OI!! Falt du i gryta når du var liten, du, eller??"
Da knakk vi sammen av latter, og stakkars gutten ble stående litt perpleks og lurte på hvorfor vi lo av han...
Hilsen han som falt i gryta da han var liten  _________________ Brage Kingsrød Lavransson, 22.06.09, 05:32, 54cm, 4465gr. Jakten på total frihet... blogg |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|