Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Lør Aug 27, 2011 9:58 am Tittel: Amming i det offentlige rom - Artikkel |
|
|
Hva er deres tanker om dette? Jeg synes det å amme mens man går i butikken å plukker varer kanskje er litt too much...
Flagrende pupper kan jo riktignok være litt distraherende, men såppas må man jo tåle
http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article697284.ece _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Lør Aug 27, 2011 10:25 pm Tittel: |
|
|
Generelt; amm i vei, bare greit å pakke inn puppen etter endt økt
Men sjøl foretrekker jeg å mate i litt ro og fred (av naturlige grunner med flaske), men ville nok hatt samme preferanse om jeg var utstyrt med pupper. _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008 Innlegg: 247 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Man Aug 29, 2011 10:59 pm Tittel: |
|
|
Jeg har vanskelig for å bli støtt av hva andre gjør med sin egen kropp, men det hender jeg tenker "jeg hadde ikke villet sitte sånn på utstilling"... Men for all del, folk må gjerne amme hvor de vil for min del.  _________________ Pappa til Håvard (okt 2007) og Oda (sep 2010) |
|
| Til Toppen |
|
 |
tore_på_kontoret

Ble Medlem: 11 Sep 2011 Innlegg: 3 Bosted: rundt om kring
|
Skrevet: Søn Sep 11, 2011 8:28 pm Tittel: |
|
|
har selv ett rimelig liberalt syn på dette. er kidsa sultne så må de jo få mat!
btw. litt tits i hverdagen er jo bare nice  |
|
| Til Toppen |
|
 |
jerry
Ble Medlem: 14 Nov 2011 Innlegg: 43
|
Skrevet: Tir Nov 15, 2011 11:14 pm Tittel: |
|
|
Du har da ofte damer som ikke liker kle av seg ect kun i mørke og slikt, men plutseligt er det helt ok og vifte rundt over alt med dem det forstår ikke jeg helt da.
kjører du tur og ser på en dame i buss lommen med et kort skjørt kan du sikkert regne med og få en komentar vist fruen sitter ved siden av, men det er ikke greit liksom.
Amming er jo mat da men pup er pup samme hvor mye du regner på det  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.