|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
oleidole74
Ble Medlem: 04 Des 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: Lør Des 04, 2010 9:11 am Tittel: Alt for tidlig ? |
|
|
Heisann ! Jeg fikk vite at jeg skal bli pappa i går, jeg vet ikke helt hva jeg skulle si, men inni meg så ble jeg ufattelig glad. Vårt problem er at vi traff hverandre for litt over 1 mnd siden, selvsagt jeg er veldig klar over at dette er altfor tidlig, men uansett det har skjedd.
Jeg er livredd for å miste henne, det vil være tragisk for barnet om det ikke blir oss selv om kjemien og alt stemmer mellom oss. Jeg er litt usikker hvordan jeg skal oppføre meg fremover, jeg vet at jeg skal være der for henne og alltid stille opp, jeg er en veldig god far og stefar. Hun har 3 unger fra før og jeg 1 unge, så det blir liv i heimen. Vi bor selvsagt ikke sammen enda, vil vel vente en stund med det.
For å si det sånn, det er ikke noe alternativ, barnet skal beholdes
Er det andre som har kommet oppi en slik situasjon ? Hva bør jeg gjøre ? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Des 06, 2010 12:02 pm Tittel: |
|
|
Heftig!
Først og fremst, Gratulerer!
Så ville jeg vel kanskje anbefale et samlivskurs. Dere kjenner hverandre knapt, så det at dere skal flytte sammen og oppdra en unge er jo en ganske stort forandring...
Lykke til! _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
oleidole74
Ble Medlem: 04 Des 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Des 06, 2010 12:37 pm Tittel: |
|
|
Nå har det vel skjedd det ufattelige tragiske, hun ønsker å ta abort og gå fra meg, sønderknust mann  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Man Des 06, 2010 3:14 pm Tittel: |
|
|
Å. Fae@£$€. _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Des 06, 2010 3:51 pm Tittel: |
|
|
Det er kanskje ikke noen trøst, men du får sikkert sjansen igjen, med en annen dame. Neste gang kan du jo prøve en planlagt graviditet...
Lykke til videre! _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|