| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
pAppaNorD

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 154 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Fre Jan 15, 2010 10:42 am Tittel: Aktiviteter for far og barn - tips? |
|
|
Lillejenta mi er nettopp blitt et år og jeg skal være hjemmepappa enda en stund da vi ikke får barnehageplass før tidligst mars, sansynligvis ikke før august. Jeg begynner å slippe opp for ideer på aktiviteter som er morro for jenta mi og ikke dørge kjedelig for pappan Hadde f.eks. vært hyggelig å treffe litt folk nå og da. Det blir fort mye hjemmesitting...
Hva gjør du med dine unger for å fylle dagene? _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia, født 3. Januar 2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1049 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Fre Jan 15, 2010 2:34 pm Tittel: |
|
|
Heisann
Jeg går ut i permisjon med lillejenta fra 15. februar. Vi kan jo møtes en gang eller flere fra da av? _________________ Olav kom 31.01.07 klokken 05.07
Sigrid kom 22.03.09 klokken 03.03 |
|
| Til Toppen |
|
 |
gitarguyen
Ble Medlem: 29 Des 2009 Innlegg: 24 Bosted: Telemark/skien
|
Skrevet: Lør Jan 16, 2010 12:26 am Tittel: |
|
|
Det skal jo ikke så mye til for å tilfredsstille et barns behov i den alderen Det ligger nok kanskje mye i at foreldrene tror det kreves så mye av dem for at barna skal ha det bra:) Vær kreativ, prøv å husk tilbake til da du var guttunge selv og tenk etter hva du syns var kult hehe. Bare det å fingermale må være utrolig morsomt, bare sørg for å ha maling som ikke er giftig osv. _________________ Oppgitt far. Hva gjør man ikke for sitt/sine barn? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|