| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Daddy76
Ble Medlem: 19 Sep 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Sep 19, 2011 9:02 pm Tittel: Abort eller ikke |
|
|
Kjæresten min har et barn i fosterhjem, vi arbeider for å få det barnet hjem. Så kommer storken med en gave til oss, hun er gravid.
Å ønske et nytt barn velkommen når det barnet hun har fra før, ikke er kommet hjem enda føles veldig feil.
Samtidig som jeg mer en gjerne ønsker det nye barnet velkommen.
Blir gal av disse tankene og håper det er noen fedre med erfaring her inne som kan sette mine tanker i sving. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
nisse567
Ble Medlem: 10 Des 2009 Innlegg: 57 Bosted: Eidsvoll
|
Skrevet: Tor Sep 22, 2011 12:06 pm Tittel: |
|
|
Hei. Har ingen erfaring, men vil bare vise min "støtte" i vanskelig prosess. _________________ AMALIE kom til verden 28. august 2010. 13 dager over termin... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Tor Sep 22, 2011 6:06 pm Tittel: |
|
|
Har ingen erfaring, men får noen umiddelbare tanker:
- For at et barn til skal være aktuelt må de forholda som lå bak omsorgsoverdragelsen av barn nr. én være ordna opp i.
Utifra hvordan du legger fram jobbinga deres for å få dette barnet hjem, regner jeg med at det er i boks.
- Når dere da ønsker barnet som nå er på vei, ser jeg ikke hvorfor fravær av barn nr. en skulle legge grunnlaget for barn nr. to, selv om fraværet av det eldste barnet selvfølgelig er veldig sårt. det kan jo også tenkes at det at dere viser at dere greit tar dere av barn nr. to gjør det lettere å få igjen omsorgen for det eldste barnet.
Håper dere finner ut av det og at ting løser seg.  _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Daddy76
Ble Medlem: 19 Sep 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Okt 03, 2011 3:21 pm Tittel: Vi beholder :) |
|
|
Takk for svar, vi kom oss til lege og det føltes helt jævelig å bestille abort.
Så vi tolker det som et svar på bønn....
Nå gleder jeg meg sykt til å bli far.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hybris

Ble Medlem: 19 Aug 2011 Innlegg: 27 Bosted: Akershus
|
Skrevet: Søn Okt 23, 2011 10:18 am Tittel: |
|
|
Hvis forutsetningene er til stede for at dere skal få det første barnet hjem, og dere mener å kunne være der for dem begge, så er det vel bare å gratulere og ønske lykke til! Dette klarer dere  _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
Blogger på http://www.dagensbeste.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
oleH

Ble Medlem: 20 Okt 2011 Innlegg: 15
|
Skrevet: Tor Okt 27, 2011 11:12 am Tittel: |
|
|
| vill bare gi litt støtte for den vanskelige situasjonen og ønsker dere masse lykke til. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|