verdens beste pappa boken

9. måned er igang!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å bli pappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Wavy77

Ble Medlem: 03 Feb 2010

InnleggSkrevet: Man Jun 07, 2010 12:39 pm    Tittel: 9. måned er igang! Svar med Sitat

Vi har termin 3. juli. Kjenner jeg allerede nå begynner å bli utålmodig. Var hos jordmor på uke 36 kontroll forrige uke og alt så bra og hørtes bra ut, og vi kjenner sparking hver dag, mer eller mindre hele tida nå (ok ikke absolutt hele tida da men).

Det som er fint akkurat nå er at på onsdag begynner uke 37, med andre ord grensen for at ungen kan bli født uten at det regnes som en prematur fødsel. Very Happy

Det er første gangen for meg, men jeg er heldig, for madammen har en unge fra før, og andregangs fødsel går som regel raskere og mer smertefritt en første gang, så jeg håper det slår til også nå. Føler jeg har masse ting jeg burde ha gjort, men både vogn, seng, stellebord + haugevis av klær er på plass. Har lest at ukene før fødsel burde man ikke stresse så mye, da det blir nok stress etter at babyen har kommet.

For det: jeg begynner å bli utålmodig nå. Ser frem til å se babyen med egne øyne Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
smule

Ble Medlem: 26 Apr 2010

InnleggSkrevet: Tir Jun 08, 2010 12:15 am    Tittel: Svar med Sitat

Siden det er din første gang kommer du sikkert til å stresse litt uansett, men det kommer allikevel til å gå bra! Siden det høres ut som om det meste av det tekniske er på plass er det bare å sette deg i solen og vente Smile

Lykke til.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Smerte ved gråt?
Hva vil det si å ha åpning?
Bidrag

Lignende diskusjoner:

Da blir det satt igang.
EN måned i fengsel???
Samlivsbrudd, baby på 4 1/2 måned. Trenger råd snarest

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å bli pappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro